TÖBB FORGALMAT SZERETNÉL A WEBOLDALADON?

Hát persze, ki ne szeretne több látogatót és potenciális vevőt a weboldalán?

Az igazi kérdés az, hogyan szerezhetsz több látogatót?

Annyi információt találhatsz az interneten és annyi marketing stratégia van, hogy szinte képtelenség dönteni közűlük. De mégis melyiket válaszd?

Most a példa kedvéért beszéljünk a SEO-ról. A Google algoritmusa folyamatosan fejlődik és napjainkban már közel 300 tényezőt néz meg a weboldaladon, hogy eldönthesse, hogy érdemes-e előre juttatni téged vagy sem. Ezek között vannak a közösségi jelek, az hogy hogyan reagál a közönséged a tartalmadra és, hogy milyen weboldalak mutatnak a sajátodra.

De melyik kéépítésével érdemes kezedened, mire kell odafigyelned a legjobban?

Elárulok neked egy titkot, saját tapasztalat alapján. SOSEM fogod mind a 300 tényezőt tökéletesre kovácsolni, de nem is kell. Én, mint SEO szakértő sem figyelek oda mind a 300 részletre, mert szinte lehetetlen mindet tökéletesre faragni.

Teljesen megértem a káoszt ami jelenleg a fejedben van a SEO-val kapcsolatban. Amikor először kezdtem el Keresőoptiamlizálással foglalkozni, illetve tanulni, fogalmam sem volt, hogy eszik vagy isszák. 

Annyi de annyi információ kering az interneten, hogy szinte képtelenség kiszűrni azt, hogy melyik működik , melyik elavult, és hogy mivel és hol kezd.

Bizonyára te is jelenleg abban a fázisban vagy mint én régen, hogy annyi információt vágtak a fejedhez, amit senki nem lenne képes összerakni, és inkább azt mondod, hogy hagyom a francba, majd használom az adwordsot.

Mennyi mindent megadtam volna, ha akkoriban lett volna egy hozzám hasonló ember aki egy kész tervet rak elém, és útba igazít!

Akkor mégis melyiket válasszam?

Két lehetőséged van: fizetett hírdetésekkel akarsz megjelenni vagy Keresőoptimalizálással növeled az organikus elérésedet.

Itt felteszem neked a kérdést: melyik esik roszabbul a pénztárcádnak?

Ha nem értesz az Adwordshoz, rosszul optimalizált, pénznyelő kampányokat indítasz, amelyek nem hoznak vásárlót, vagy ha esetleg nekiállsz a weboldalad SEO-ját javítani, ami ingyen van, és esetleg nem érsz el olyan szuper erdeményeket?

Ugye, hogy az első?

Ne aggódj, nem vagy egyedül ha már elvertél nagyobb összeget Adwordson, ebbe a hibába az ügyfeleim 90%-a beleesik.

Oké, de hogyan csináljam?

Mit javítsak ki? Mi az a meta tag? Hova kell a szöveg az oldalamon? Tucatnyi ilyen kérdés lehet a fejedben, miközben valaki azt mondja neked, hogy Hello, javítanod kellene a weboldalad SEO-ján! 

De hogyan? Szinte senki nem megy bele a részletekbe, és nem rak le eléd egy kész ütemtervet, ami rád és a vállalkozásodra van szabva, amit vakon követhetsz, mert biztos vagy benne, hogy működni fog.

Had nyugtassalak meg, jó helyen jársz.

Több tucat ügyfélnek segítettem személyre és weboldalra szabott konzultációval megtöbbszörözni a látogatójuk számát, illetve javítani a konverzión.

A kérdés nem az, hogy megtudom-e többszörözni a látogatóid számát, mert az biztos, hanem hogy tudunk-e együtt dolgozni.

Bevallom, nagyon sok embert vissza kell utasítanom, és csak olyan vállakkozásokkal dolgozom együtt, akiknek már van forgalmuk.

Nem vagyok a legjobb üzletember, és nem is szeretek nyomulós üzleti emaileket, landing pageket irogatni. Engem csak egy dolog érdekel, az hogy hogyan lehetne növelni a céged bevételét több organikus látogatóval.

Szeretek arra koncentrálni, amiben jó vagyok, és az nem más, mint a Keresőoptimalizálás. 

Szóval ha szeretnéd, hogy segítsek neked, és hogy nagyobb szintre emeljük ketten a vállalkozásodat, olvass tovább…

Első Lépés

ERRE SZÜKSÉG LESZ

Kezdd azzal, hogy ide kattintasz!

Látni fogsz egy pár alap kérdést, amire válaszolnod kell a vállalkozásoddal kapcsolatban.

Semmi extra dologról nem foglak kérdezni, csak az alap dolgok, hogy mivel foglalkozik a vállalkozásod, mit értékesítesz, hány embert foglalkoztatsz, stb.. Ezeknek a segítségével nagyobb betekintést tudok kapni a vállakozásodra, és a hívásnál egyből a lényegre tudunk térni.

Mindenképpen figyelj oda, hogy ezekre a kérdésekre pontosan válaszolj és hogy az elérhetőségeidet jól adod meg, hogy el tudjalak érni!

 

Második Lépés

MIUTÁN KITÖLTÖTTED

Miután válaszoltál arra a pár kérdésre, amit a kérdőívben találsz, fel foglak hívni, hogy még többet megtudjak a vállalkozásodról, annak érdekében, hogy a tökéletes tervet tudjam kidolgozni a weboldalad növelésére. 

Ezért is nagyon fontos, hogy minden pontosan adj meg a kérdőívben, mert ha esetleg nem, akkor nem fogom tudni mennyi forgalmat és potenciális látogatót tudok az oldaladra irányítani.

Miután kitöltötted a kérdőívet, 24 munkaórán belül hívni foglak. 

A hívás körülbelül 30-45 percig fog tartani, ez lesz a legfontosabb része az egész folyamatnak, itt derítjük ki, hogy ténylegesen mire van szükséged és hogyan érhetjük el.

A hívás végére látni fogod, hogy érdemes-e együtt dolgoznunk vagy nem, ha úgy döntesz, hogy igen, akkor tájákoztatni foglak, hogy fel tudlak-e venni ügyfélként.

Ha nem szeretnél velem dolgozni, az is teljesen rendben van!

Ha nem is tudunk együtt dolgozni, akkor is a legrosszabb esetben kapsz tőllem pár olyan információt amivel növelni tudod a vállalkozásodat.

Ezt a szolgáltatást csak annak ajánlom, aki kész azért lépéseket tenni, hogy a vállalkozása a következő szintre lépjen, és él a páratlan lehetőséggel amit kínálok.

Ha úgy érzed, hogy ez te vagy, akkor ne halogass, kérd a konzultációt most!

Kattints a gombra, és töltsd ki a kérdőívet!
Én pedig minnél előbb felveszem veled a kapcsolatot!